Tränatränatränaplugga

Rubriken stämmer precis in på mitt liv just nu, tyvärr. Nu sitter jag i bilen påväg hem från friidrotts träning. Det gick faktiskt bra idag!! Äntligen vågade jag hoppa stav, det var så sjukt längesen jag gjorde ett riktigt hopp. Efter staven gjorde jag och Matilda magövningarn, plus ett par andra från samma tjej. När jag kommer hem ska jag äta, baka chokladbollar till pappa (det är ju farsdag) efter det blir det att plugga matte och engelska, kanske lite svenska. När klockan är 8 är det dags för solsidan, och sen helenius hörna!!! Detta inlägg blev ju som en dagbok haha, aja enjoy!!


Kommentarer
Postat av: ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! :)

2012-11-16 @ 16:18:16
URL: http://aliciafranzen.blogg.se
Postat av: missbelle

Hallå! allt bra?
Kika gärna in på min blogg, har lagt upp en video när jag sjunger, puss & kramm

2012-11-19 @ 14:39:44
URL: http://missbelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0